donderdag 26 november 2009

Stilte

geen woord te veel

schijnt net genoeg

heden zwijg ik ritueel

want niemand die iets vroeg


stilte is een woord gemeden

een stilte smaakt wat... zuur?

toch is daar geen enkele reden

want niets heelt alles op den duur


men zwijgt de pijn die men vergaarde

in stilte hoort men de klappen niet

en zo helemaal van de aarde

vergeet je even wat je achterliet


een ruzie met een blik beslecht

spaart ook dat nodeloos lawaai


maar soms mag er wel iets gezegd

of ’t leven wordt beduidend saai



Mijn Oprechte Excuses Voor Zes Maanden Niets

2 opmerkingen:

  1. Joren "é kondisjna" Slaets is back! Zo mag ik het horen! 8-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik spreek denk ik namens het hele internetpubliek als ik u zeg dat we het u vergeven...

    BeantwoordenVerwijderen